Vistas de página en total

martes, 13 de julio de 2010

Tirar da cadea

Cousas que disque ocorreron en Telecinco cando se contratou a Carbonero como se fose unha estrela, con cheque en man( en sentido figurado) para supera-lo que lle pagaban na Sexta. Disque pra que a redacción non se alporizara porque unha simple redactora cobrara tantos cartos se lle nomeou subdirectora de deportes da vella cadea amiga.
Disque cando ela se asustou porque lle parecía demasiado con 25? anos ser subdirectora de deportes.Algún dos dirixentes da canle lle dixo: -Non te preocupes, es tan guapa que aínda que te trabuques a audiencia cho vai perdonar.
O resto vímolo todos. Amais dos triunfos de España, a canle amiga colleitou uns escandalosos índices de audiencia, grazas a cebar a relación e o morbo de ver a Sara Carbonero e ó seu mozo a escasos metros ou a escasos centímetros.Aínda que o posto o puxese a FIFA, Telecinco poderíallo ter ofrecido a calquera outro redactor. TVE non explotaría dese xeito unha relación persoal e penso que outras canles tampouco.
Pode contar Sara con información privilexiada por ser o seu mozo da selección? Pode ter máis doadas as entrevistas porque é a moza dun compañeiro?
A polémica beneficiou á canle, que a explotou ata facer estourar os audímetros, tirou da cadea. Puxo en difíciles tesituras ós dous implicados. Estirou ata paranoia a tensión sexual, clave de tódalas narrativas audiovisuais sobre todo das de ficción. Desde o día un, día no que a cadea amiga deunos o plano compartido que tódolos paparazzi españois buscaban, houbo quen comentou, estes o que tiñan que facer é darse un bico aí, que é o que todos agardamos. Pero a crueldade da canle amiga deixounos á valga, facendo como que entrevistas a un descoñecido ou respostas a unha da CNN.
Para min ese sí que é o mérito destes dous. Aturar aí todo o mundial facendo como que non se coñecen, contendo a emoción, os nervios, a rabia ou as ganas de chantarse un bico. Con gran profesionalidade porque é difícil, outros evitarían facer un chollo así con grandes implicacións persoais. Pero a cadea favoreceu, guionizou e explotou o espectáculo. Ata que rematou como rematan as películas de grande taquillaxe cun bico.
Fano tamén outras cadeas, ceban o telelixo, pagan a personaxes basura para que conten a súa vida, a dos demais ou calquera ficcióm morbosa. Logo póñenos a parir en directo, como se estivesen revestidos dunha autoridade ética que non teñen. Porque eles favorecen e alimentan eses enxendros.
Que tiran das audiencias, tiran da cadea, coma calquera lixo...
Todo é xa espectáculo, e o espectáculo debe continuar....

No hay comentarios:

Publicar un comentario