Vistas de página en total

jueves, 3 de septiembre de 2020

Un nabo

Marchaba eu da praia cunha saia de mercadiño hippie moi top, unha bolsa de Woman Secret para a praia un camiseta que nin lembro e un feixe de “faros” no colo: a Voz , o Nós, algunha revista. Decátome que unha señora está a fitar para min, como con ganas de falarme. Xa estaba eu empoleirada véndome como unha influencer; pensei, esta vaime preguntar polo camiseta, pola saia ou polo bolso... cando me di: oes, qué xornal é ese? Preguntando polo Nós. Élle un xornal nacionalista novo, quedé con el! Alá foi o meu soño de adicarme ó mundo da moda!

6 comentarios:

  1. Non te rindas que polo menos fixáronse en ti e no que levabas. Será que ser xornalista é máis forte en ti que modelar.

    ;)

    Bicos

    ResponderEliminar
  2. Non, non me agobiei, flipóume que à jicha lle interesase o xornal, e máis nestes tempos de COVID que ninguén quere tocar nada de ninguén!😄😄😄

    ResponderEliminar
  3. Aquí tenemos el Heraldo y el Periódico, pero nacionalista nacionalista, en papel, creo que no hay. Muy interesante tu sorpresa.

    ResponderEliminar
  4. No viene a cuento pero te lo digo igual. Durante el confinamiento me uní a algunos grupos de facebook, entre ellos uno de Galicia relacionado con turismo, románico, lugares emblemáticos... y lo que tenéis allí en Galicia es muchísimo de todo, pero muchísimo. No creo que me lo acabe de mirar nunca.

    Un abrazo

    ResponderEliminar
  5. Lo que tienes que hacer Andandos es venir a verlo en directo cuando acabe la pandemia. Qué tal estáis?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Estamos bien, gracias, espero que vosotros también. Hasta el otro verano, el de 2019, íbamos en verano a Galicia, con cualquier excusa. Esperamos poder volver. He visto los incendios, también.

      Eliminar