Vistas de página en total

sábado, 11 de mayo de 2019

Moi lista no plato!

Moito me acordo de ti. Das túas frases, da túas sentenzas  de esa fina psicoloxía feminina que ti tiñas.
Esa é unha lercha, esa é unha dona perfecta, ese é un soberbio ou esa é unha boa persoa.
Poucas persoas che din as verdades. Estou farta de escoitar a xente poñer podre a outra e arrolarse á bicos vinte minutos depois como se fosen hipercolegas. Vexo con abraio como moitos agardan que alguén se esnafre e cando trunfa son os primeiros en irlle felicitar. Teño pasado días a rir dalgunha persoa e ver como quen ría comigo participa nun xantar de confraternidade con aquela persoa.
Teño escoitado hai tres lustros esta persoa é un monstro non llelo digas a ninguén e á volta de quince anos cando retomo aquela conversa para confirmar que sí, que aquela persoa era un monstro o meu interlocutor que igual esqueceu aquela charla me di: pero por qué dis tal? E que hai xente que non se lembra das cousas que dixo ou que di
E menos mal que nos imos esquecendo da maioría das aberrantes cousas que a xente nos di...

No hay comentarios:

Publicar un comentario