Vistas de página en total

domingo, 23 de junio de 2019

Ay, la cona!

Sedíame eu no peirao do Carril, cando logo de varios inconvintes e pequenas desgrazas e logo de correr o tempo decátome de que algo vai mal e que a noticia pode non saír e digo toda chea coa elegancia e finura que me caracterizan:
-Ay , la cona!!
E medio peirao reviríchase e mira abraiado contra min!!
Un pouco avergoñada dígolles: bueno é que  eu son un pouco macarra e salvaxe, non debería dicir palabras como esa.
E contéstame un dos tipos todo cheo: non, o que me estrana non é que digas cona, " biribiricha" conecha ou o que queiras, o que me alucina é que digas "AY LA cona" mesturando o castelán e non por exemplo a cona que te botou...
Vése que na vida, no idioma como no alcohol, o mellor é non mesturar...

2 comentarios:

  1. Mi papá gallego lo decía a veces y se reía... aunque lo inolvidable para mi era cuando decía enojado:

    - Me cago en Dios! Ja

    ResponderEliminar
  2. Cualquier Cósima que quieras saber de esta zona pregúntanos JLO qu te conseguimos info “ do teu Cambados! Cúal es el apellido de tu padre? Yo tb tengo un apellido muy de allí!🤗

    ResponderEliminar